Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~RedFox | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany03.10.2006 @19:10:53 ostatnio na stronie14.09.2007 @16:27:33



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze353 posty na forum23

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~PoprostuOla    19.04.2007 @19:08:56
Miałeś więcej digartów na stonce??? masz nową galerię??
_______
"żyj tak aby nikogo nie ranić"
~PoprostuOla    19.04.2007 @11:55:16
co się nie odzywasz??
_______
"żyj tak aby nikogo nie ranić"
~innaryba2007    06.04.2007 @15:13:01
. . .wszystkiego dobrego na ten czas świąteczny........... - Ryba
_______
czas mnie zmienił
~RedFox    03.04.2007 @16:33:52
No cóż, wielkie zmiany, porządki świąteczne itp... ale jakoś to będzie...:D
_______
Mój rysunek http://www.redfox.digart.pl
Moja grafika http://www.darkdesire.digart.pl

"...Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana..."
+rajkrajkrajkkk    02.04.2007 @18:19:57
widze, ze jakis remont byl przeprowadzany na profilu.
_______
jestwemniecosconiedokoncawiemczymjest.
~Madleyn    20.03.2007 @20:13:19
a co tu się podziało
_______
ChillOut
~innaryba2007    16.03.2007 @15:26:21
dziękuję...
_______
czas mnie zmienił
~Madleyn    16.03.2007 @02:14:56
thx men
_______
ChillOut
~mastadeath    15.03.2007 @23:05:38
thx
_______
Life is simple, kill or be killed, The code of survival
My Official online Portfolio http://www.matuszakmaciej.pl :: blog http://www.inspireyourmind.pl
~Primitive    15.03.2007 @00:17:50
:D
_______
filozof nieskończonej teorii ojesta
~Some    14.03.2007 @23:12:07
znam sxc.hu ;p znam, ale nie zawsze znajduje to co chce ;p pozdro i dzieki za komenta
~mastadeath    14.03.2007 @14:11:12
ok thx i jak umieszcze w necie to ci podesle linka...ale jeszcze sporo pracy
_______
Life is simple, kill or be killed, The code of survival
My Official online Portfolio http://www.matuszakmaciej.pl :: blog http://www.inspireyourmind.pl
~itscool    13.03.2007 @22:37:42
tak tak super wyszło naprawde
~mastadeath    13.03.2007 @20:20:20
no jakoś lubie przerabiać twarze i nie zawsze znikają oczy usta itp... ostatnio nawet wstawiłem całego człowieka
A zdjęcie moje tak wyszło bo jak się samemu sobie robi to cieżko jest zlapac odpowiednia ostrosc pozdrawiam
_______
Life is simple, kill or be killed, The code of survival
My Official online Portfolio http://www.matuszakmaciej.pl :: blog http://www.inspireyourmind.pl
~paulinafoe    13.03.2007 @18:59:35
Marku jestes mile widziany
_______
gone.bone
~RedFox    13.03.2007 @17:35:20
Wiem i mam nadzieję na, że impreza się uda:D
_______
Mój rysunek http://www.redfox.digart.pl
Moja grafika http://www.darkdesire.digart.pl

"...Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana..."
~itscool    13.03.2007 @16:56:12
wieelkie dzięki, wiesz za co
~Madleyn    13.03.2007 @11:39:07
dla mnie są...
nie znam sie na tego rodzaju pracach ale jak dla mnie one są bomba, nie słodze rewami bo lubie, daje oceny wedle swojego myślenia....
pozdrawiam ....
_______
ChillOut
~Madleyn    13.03.2007 @11:34:32
ooo co za miła niespodzianka....
pozdrawiam ciepło....
_______
ChillOut
+rajkrajkrajkkk    13.03.2007 @11:18:26
dziekuje, a wiec do zobaczenia .

ciekawa osoba musisz byc, sklonny jestem do rozmowy.
pozdrawiam.
_______
jestwemniecosconiedokoncawiemczymjest.
~burkinafazo    13.03.2007 @09:42:19
dzieki,.........think positive........
~burkinafazo    02.03.2007 @13:47:51
dzieki........
~Yorky    28.02.2007 @16:47:45
posłuchałem fachowej porady pozdro
^PokahontaZz    27.02.2007 @17:07:59
ciekawe profilowe

znam tę bazę zdjęć
raczej jej nie używam ponieważ nie potrafię bawić się w fotomontaże :/
_______
w moim ciele lawa .
~Madleyn    27.02.2007 @15:12:12
thx mne :D
_______
ChillOut
1 2 3 4 5 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt